zaterdag 16 oktober 2010

2 paar nieuwe schoenen!

Ik ben afgelopen week in Maastricht geweest shoppen, want ik was op zoek naar laarzen zonder hak. Altijd handig en ik had voor de winter nog geen laarzen zonder hak, buiten me nep-uggs. En heel toevallig liep ik een winkel binnen waar actie was. En er kwam een vrouw van de winkel naar me toe en die zei dat alle schoenen in het actie rek nu voor maar 25 euro waren.




En ik had al 3 paar hele leuke schoenen gezien. Helaas was een paar net iets te klein dus heb ik deze twee gekocht. Ik was dringend op zoek naar beige en zware schoenen, dus dit kwam heel goed uit. Ik draag namelijk erg veel beige en zwarte/grijze kleren. Dus nu heb ik eindelijk matchende laarzen voor erbij.


Dit zijn de zwarte laarzen met studs die ik heb gekocht. Het zijn korte enkellaarsjes. En ik moet zeggen beide schoenen lopen heerlijk. Normaal gesproken kostte ze 79,95 euro per stuk en nu dus maar 25 euro! Super goedkoop dus.

11 opmerkingen:

  1. Thanks for stopping by my blog, Belles&Rebelles! Your blog is very cute! Very cool! Good taste you have! I will be back to visit again and I am your newest follower!

    Love the shoes by the way :)

    xx.M

    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beide heel leuk!

    leuk blog, ik ga je volgens via bloglovin :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DIE ONDERSTE ZIJN FUCKING VET !! :D Leeeuk, I'm in love with shoes haha :) Helaas heb ik maat 44 *Iknowverylarge* dus kan ik niet zo veel leuke schoenen aan :(

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker de onderste zijn onwijs leuk, en voor dat prijsje kan je zeker niet laten staan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je superlieve reactie!
    &Dat tweede paar is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave schoenen! Die zou ik ook zo willen hebben. Welke winkel was het? Of echt één die alleen in Maastricht te vinden is?

    Leuke blog heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey meis, leuke blog heb je. Ik vind je schoenen heel leuk! Xx

    www.Spraak-Water.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vooral die zwarte schoentjes vind ik leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen