dinsdag 23 november 2010

Inecto pure coconut milk

Inecto pure coconut is een lijn met verzorgingsproducten voor huid en haar. In al die producten zit kokosnoot olie verwerkt. Ik heb de body lotion en gezichtsreinigingsdoekjes van dit merk gekocht. Ik heb de gezichtsreiniginsdoekjes al heel vaak gekocht, omdat ik ze erg fijn vond. En deze keer heb ik dus ook de body lotion van dit merk meegenomen.











Zo ziet de verpakking van de gezichtsreinigingsdoekjes eruit. Er makkelijk te openen. Waar het rood pijltje staat kun je omhoog trekken en op die manier kun je er een doekje uithalen en vervolgens gewoon weer sluiten. De reinigingsdoekjes gebruik dus al een tijdje, omdat ik ze zo fijn vind. Ik gebruik ze meestal als ik geen zin en of tijd heb om me make-up er vanaf te halen. Dit gaat nou eenmaal sneller dan reinigingsmelk en tonic. Hij hydrateerd me huid goed, dit is erg handig voor mij, want ik heb nogal een droge huid.

Dit is de verpakking van de body lotion. Ik gebruik hem na het douchen om mijn huid te hydrateren en zacht te maken. Ik heb vanmezelf nogal een droge huid dus deze body lotion is erg handig voor mijn huid. Hij  hydrateerd goed en hij ruikt ook nog eens heerlijk naar kokosnoot. Hij is erg vloeibaar en trekt dus ook snel in.

Het is overigens ook een erg goedkoop merk. De body lotion kostte €3,95. De reinigingsdoekjes waren ook niet zo duur, maar de precieze prijs weet ik niet meer. De producten van Inecto - Pure Coconut Oil zijn verkrijgbaar bij Kruidvat, Trekpleister, Etos, De Tuinen en V&D

12 opmerkingen:

  1. Kokosnootextract werkt heel goed, heb ik zelf ervaren. Nu was zopas mijn potje met kokosnotenprut op en moest ik iets nieuws en betaalbaars vinden. Dat van jou klinkt goed! Bedankt voor het delen van je tipje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ergens heel goedkoop deze producten zien liggen, maar heb me weten te bedwingen, omdat ik nog een volle kast had. Ik heb alleen de conditioner die heel lekker is, maar waar je wel mee moet uitkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die zijn echt fijn,en ruiken lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt dol op cocos dus dit zou echt iets voor mij zijn! hihi

    Liefs, Judith

    goldilocksky.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herinner mij dat ik ooit iets rook van de pure coconut lijn was bij de nagelstyliste. Ik was er op slag dol op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van coconut! Lijken me fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh die lijkt me echt heel erg fijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga terug beginnen met mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen