maandag 4 oktober 2010

Andrélon glad&steil

Ik had iets nodig voor me haar wat ik kan gebruiken nadat ik het had gestijld.
Ik had al jaren het probleem dat als ik na het stijlen naar buiten ging me haar binnen een paar minuten weer alle kanten op zat. Als het ook maar een klein beetje vochtig weer was, laat staan regen zat het nergens meer na. En kon ik dus weer helemaal opnieuw beginnen met stijlen.
En toen vond ik de haarspray van Andrélon glad&steil.



Dit is wat andrélon beloofd:
- Voorkomt pluizig, springerig en statisch haar.
- Houdt je haar langer glad en steil.
- Geeft versteviging.
- Plakt niet.


En ik moet zeggen, het werkt echt! Na dat ik mijn haar heb gestijld, spray ik er deze haarlak overheen en het blijft veel beter zitten dan voorheen.
Ik heb hem nu al een paar gebruikt en ga zeker weer een nieuwe kopen!
Zeker een aanrader dus.

Je gebruikt hem op droog haar en sprayt hem in een cirkelbeweging op ongeveer 30 cm afstand over je hele haar heen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten