donderdag 28 oktober 2010

The City stopt

Slecht nieuws voor de vele fans van The City. Het programma stopt namelijk. Er komt geen derde seizoen meer van de MTV serie. Whitney Port zelf zegt het niet zo erg te vinden, want het opent ook weer nieuwe deuren. Ze zal zich gaan bezighouden met andere projecten, zoals mode.




Ik vind het erg jammer dat het programma stopt, want ik vond het toch altijd wel een leuk programma. Wel vond ik het wel wat minder, omdat ik vooral een grote fan van Lauren Conrad was en die speelt helaas niet meer in The City, maar ook niet meer in The Hills.
Maar wie weet komt er een ander leuk programma voor in de plaats.

6 opmerkingen:

  1. Ja ik was ook een grote fan van LC. maar volgens mij krijgt ze binnen kort een eigen programma op mtv over haar leven ofzoiets (; . nouja ik hoop 't in iedergeval.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm sad it got cancelled!



    Maria, from Charmed She's Sure*

    as featured in the popular blogs, StardustandSequins
    & FashionChalet!

    check it out for inspirational fashion posts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het eerlijk gezegd niet zo heel erg. Ik was niet zo'n fan van The City. Ik vind het wel sneu voor de mensen die het wel leuk vonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om heel eerlijk te zeggen ken ik dat hele programma niet! (A)

    BeantwoordenVerwijderen