vrijdag 8 oktober 2010

Vichy normaderm testsetje

Ik heb het testsetje van vichy normaderm inmiddels ontvangen en vandaar een review over dit product. Het is een testsetje voor 7 dagen en Vichy maakt actie voor het nieuwe product en gaf daarom gratis testsetjes weg. Het is ook verkrijgbaar bij de apotheek om te proberen. De actie heet 'ga de uitdaging aan met normaderm'. Je kunt hem gedurende 7 dagen uitproberen en na 7 dagen kun je je oordeel uitbrengen op de website. Op die manier maak je kans op het gehele normaderm verzorgingspakket of een van de 500 normaderm dagverzorgingen.

Ik gebruik Vichy al jaren en is mijn favoriete gezichtproduct. Ik heb vanmezelf een erg gevoelige huid en al heel veel verschillende crèmes uitgeprobeerd. Vichy bleek uiteindelijk voor mij het beste voor mijn gevoelige huid. Ik kon dus ook niet wachten om dit testsetje van Vichy normaderm te proberen.
Het product is niet te vet en daardoor erg fijn om overdag te gebruiken. Hij ruikt niet echt en is ook fijn voor mijn gevoelige huid. Toch moet ik zeggen dat ik hem niet ga kopen, omdat hij natuurlijk niet bedoeld is voor mijn huidtype. Ik heb al een aantal producten van Vichy en die vind ik toch wat beter voor mijn huid, omdat die speciaal voor een gevoelige huid zijn. Ik raad de crème wel aan aan mensen met een onzuivere huid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten