maandag 22 november 2010

Watch it: ANTM

Het vorige seizoen Benelux next topmodel is net afgelopen en dit betekend dat het weer tijd is voor een nieuw seizoen America's next top model. Ik ben erg enthousiast over dit nieuw seizoen, want deze keer zijn ze op zoek naar modellen onder de 1.70 meter. Ik ben zelf 1.65 dus ik ben erg benieuwd naar dit nieuw seizoen, dat de kleinere ook eens een kans krijgen!

Het is natuurlijk wel erg lastig, omdat de standaardlengte in de mode-industrie veel hoger ligt dan 1.70 meter. Hierdoor moeten ze waarschijnlijk iets meer hun best gaan doen, dan modellen van normale modellen lengte. 
 De winnares van ‘America’s Next Top Model’ wordt ingeschreven bij Wilhelmina Models, krijgt een contract van 100.000 dollar bij cosmeticagigant CoverGirl en zal schitteren in een zes pagina’s tellende modereportage in ‘Seventeen Magazine’.

Het programma is vanavond te zien om 20.30 op RTL 5.

4 opmerkingen:

  1. Wel een mooi idee om het zo te doen, zo krijgen de kleinere mensen ook wel een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg benieuwd naar de nieuwe afleveringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het vanavond ook gekeken!! Echt tof dat ze t nu met de kleinere meiden doen! Ben erg benieuwd hoe dit seizoen word!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik heb gekeken! Ben zeker benieuwd of het gaat lukken met de ' kleintjes'

    BeantwoordenVerwijderen