maandag 15 november 2010

Vaseline feet & legs stimulating review

Vandaag een review over de vaseline feet en legs stimulating lotion. Deze lotion is speciaal voor de voeten en benen, omdat die het vaak zwaar te verduren hebben. We lopen velen en daarom kunnen de voeten en benen wel wat rust gebruiken. Deze lotion helpt daarbij. Zeker als je veel doet aan sporten en ook veel moet lopen, dan is deze lotion zeker iets voor jou!









Ik heb deze vaseline gekocht bij de Kruidvat. Ik loop op school(Ja, we hebben een grote school) en met werk veel en heb daardoor ook vaak last van me benen en voeten. 
Dit is wat Vaseline er over zegt: "Door de constante druk die we op onze benen en voeten maken zijn ze vatbaar voor pijntjes en het droog worden van de huid. Deze lotion hydrateert de huid en verlicht vermoeide voeten en benen. Hij geeft ze een zacht en energiek gevoel."


Hij heeft niet een heel sterke geur en hydrateert de huid erg goed! Erg handig voor mij, want ik heb altijd droge voeten en benen. Ik kan wel niet echt zeggen dat het een energiek gevoel geeft en mijn vermoeide voeten verlicht.

1 opmerking: